Geoblog.pl    kasig    Podróże    Kocham Cię jak Irlandię :]    dzień jak codzień

dzień jak codzień

Irlandia
Irlandia, Dublin

Przede wszystkim wszystkiego najlepszego dla Danki! Kto nie pamięta, niech złoży życzenia. Życzę Ci, żebyś miała to czego nie masz,a chciałabyś mieć :]

W ogóle to jestem strasznie jestem zła na siebie, bo zamiast kabla do komórki (aparat) wzięłam kabel do mp3, w związku z czym nie mam jak zrzucić zdjęć...

Dziś w labie miałam okazję pracować ze związkiem o uroczej nazwie pirania 2:1 kwas siarkowy i nadtlenek wodoru. Bawiłam się nową wirówką i w ogóle miałam 2 h przerwy w pracy, co było całkiem miłe :] W międzyczasie robię sobie przyśpieszony kurs z immunologi. Pamiętacie ELISĘ? Zawsze interesowało mnie, jak się tam wtyka te przeciwciała, teraz to robię sama :D od początku, krok po kroku.

Danka miała rację, mam już pomysł na tanie zwiedzanie i jeżeli tylko pogoda dopisze to zapowiada się naprawdę fajny weekend. Wiem, że jest parę zainteresowanych osób, więc pod koniec tygodnia przedstawię kosztorys. Na prawdę nie wiem czy "uda" mi się przekroczyć 300 euro, a powiedzmy, że w tym tygodniu szalałam :].

Zastanawiam się jaka będzie pogoda... Jak dotąd było koło 15 stopni (zwykle poniżej) i całkiem słonecznie, dziś rano tylko padała mżawka. W ogóle, ciężko jest się mi przestawić na "irlandzkie jasne noce" - ciemno robi się tu na prawdę późno - szarówka zaczyna się koło 23, a głupio iść spać, jak jest zupełnie jasno.

Co do kobiet... Wg mnie nie są jakoś powalająco piękne. Dublin to stolica, więc jest lansik itd. Znaleźć na pewno coś można :] Część z nich, która rzuca się w oczy to takie raczej tęgie blondynki, choć z drugiej strony to ciężko ocenić, bo nie wiadomo jakiej kto jest narodowości. Zwykle człowiek słucha w jakim języku się porozumiewają ludzie, ale język irlandzki jest praktycznie martwy, tylko gdzie nie gdzie są podwójne napisy (podobno na północy jeszcze się niem posługują - muszę sprawdzić), a tak to wszyscy po angielsku gadają, więc nie da się odgadnąć. Irlandka którą znam ma całkiem nietypową urodę, ale chyba nie jest w twoim typie :P a no i ma chłopaka :D

Jak macie jakieś pytania to piszcie, będę umieszczać :]

Aś
 - 2009-06-13 10:37
Czyżby planowana trasa weekendowej wycieczki była zaznaczona strzałką na mapie?:) Strasznie żal że nie masz tych fotek. Niech CI może ktoś okablowanie dośle czy coś:P i będziemy mogli być w głebi wydarzeń:D

Zwiedzaj zwiedzaj szczeniaczku:):*

Dania
Dania - 2009-06-14 00:04
Dziękuję śliczne Słoneczko za życzenia, ja takze chciałabym dostać to, czego chcę:)
Ja wiedziałam, że sobie poradzisz ze swoim problemikiem. No i szkoda tych zdjęć. Życzę owocnej współpracy z Irlandczykami i cudownych podróży. I czekam na kolejny wpisik, tym razem proszę coś o facetach:] bo Irlandki już na tapecie. Buziaki :*