Geoblog.pl    kasig    Podróże    Kocham Cię jak Irlandię :]    taaa

taaa

Irlandia
Irlandia, Blessington

Generalnie jestem piekielnie zła, bo napisałam dużo i mi się skasowało, bo odeszłam od laptopa i mnie wylgował...

Nie chce mi się pisać jeszcze raz. W skrócie: bylam na spacerze w Blessington, po Dublinie, odkryłam tani polski sklep, faceci są atrakcyjniejsi w Polsce i np.:Serbi (żeby nie posądzono mnie o patriotyzm) i mimo braku oszczędzania, podróżowania i jedzenia ponad 3 razy, na mieście oraz przy pełnej lodówce na najbliższy tydzień, nie "udało" mi się wydać 300 euro - 30 poszło do skarbonki :]. Dodatkowo opaliłam się nie źle.

Dzięki Tungowi mam zdjęcia :]

Sorry, za beznadziejny opis ale się naprodukowałam i już nie mam siły drugi raz.

ola
ola - 2009-06-15 12:28
chyba uzależniłam się od twojego bloga - jak już nie chce mi się uczyć, to nie zaglądam już ani na onet, ani na grono, tylko tu :) niechcący dałam ci 4,5 gwiazdki oceny - zasługujesz na 5 :) a jak twój fartuszek? pewnie wszysycy ci zazdroszczą ;D

Dania
Dania - 2009-06-15 14:02
Ola, ja zaglądam wszędzie, byle żeby się nie uczyć :P ale do Kasieński zawsze chętnie:) Ślicznie wyglądasz Słonko, przeszczęsliwa chyba. Zdjęcia ładne :P

Aleksandra.
Aleksandra. - 2009-06-16 00:42
Za ładnie tam masz. w wolnej chwili proponuje żebyś opisała swój sen :p
podoba się !

Nicole
Nicole - 2009-06-16 16:28
ojejty.........!!!!!!!! Jak pięknie! jejty!!!! Uwielbiam takie miejsca!!